جستجوی این وبلاگ

پنج Ps مراقبت جلد

 پنج P مراقبت از جلد عبارتند از:

۱. محافظت protection : محافظت از جلد در برابر پرتوهای مضر شعاع آفتاب UV برای حفظ جلد سالم بسیار مهم است. از ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر به صورت روزانه استفاده کنید و هنگامی که در آفتاب هستید، لباس های محافظتی، کلاه و عینک آفتابی بپوشید.

۲. پیشگیری prevention : پیشگیری از کلیدی ترین عوامل حفظ جلد سالم است. یک روتین مراقبت از جلد شامل تمیز کردن، تونر و مرطوب کردن برای حفظ تمیزی و رطوبت جلد شما را لازمی است. 



۳. حفظ Preservation : از شروع جوانی شما باید دنبال حفظ چهره شاداب و جوان خود باشید. تاثیر محصولات زیبایی جلد با افزایش سن کاهش یافته و موثریت آن کم میگردد. از اوایل دهه سوم زندگی تان محصولات ضد پیری مانند رتینوئیدها و سیروم ویتامین C را به روتین مراقبتی جلد خود اضافه کنید تا به حفظ جوانی جلد کمک کنید.

۴. پاکسازی purification : پاکسازی جلد شما شامل تمیز و شفاف نگهداشتن مسامات جلد است. برای حذف هوای الوده ،چربی و حجرات مرده جلد، از محصولات لایه بردار، ماسکها و درمان ضد لکه استفاده کنید و از بروز جوانی دانه جلد جلوگیری کنید.

 ۵. مراقبت حرفه ای prfetionalism : بازدیدهای منظم از متخصصین جلدی می تواند به شما کمک کند تا به هر نگرانی یا مشکلی که در جلد خود دارید، بپردازید. آنها همچنین می توانند پیشنهادات شخصی شده برای محصولات و درمان هایی که می تواند جلد شما را سالم نگهدارد ارائه کنند. 

مطالب دلچسب بیشتر