جستجوی این وبلاگ

شفاف سازی جلد

    روشن ساری جلد
    روش های شفاف سازی جلد


    در شفاخانه جلدی آروین بهترین روشهای برای شفاف سازی جلد صورت و شفاف سازی و روشن شدن تمام بدن استفاده میگردد. این روش ها قرار زیر اند: 

     ۱. شفاف سازی جلد با ادویه موضعی: 

    دوا های موضعی مختلفی وجود دارند که با کم ساختن فعالیت حجرات رنگ ساز سبب شفاف شدن جلد و روشن شدن جلد میگردند. گلوتاتیون، کوژیک اسید، اربوتین، نیاسین اماید، و ویتامین سی ازین گروپ دوا ها هستند که بشکل کریم موجود و سبب شفافیت جلد میگردند. 

    ۲. شفاف سازی و روشن سازی جلد با هایدراپیل: 

    درین میتود از ماشینی استفاده میشود که با فشار بلند آب را به جلد وارد نموده و با مکیدن دوباره آب با قوت زیاد سبب دور ساختن حجرات مرده جلد، پاکسازی عمیق جلد و حصول شفافیت جلد میگردند. 

    ۳. شفاف سازی جلد با میکرو درم ابریشن: 

    در شفاخانه جلدی آروین برای بازیابی شفافیت جلد و روشن شدن جلد از ماشینی بنام میکرو درم استفاده میگردد که سر آن دارای ذرات کوچک( براده الماس) بوده و با کشیدن آن روی جلد حجرات مرده جلد از سطح جلد جدا گردیده و توسط مکش قوی ماشین از سطح جلد برداشته میشوند. 

    ۴ لایه برداری کیمیاوی: 

    درین روش در شفاخانه جلدی آروین از مواد لایه بردار قوی استفاده میگردند که اسید های میوه یی آلفا اسید و بتا اسید هستند که حجرات مرده جلد را از سطح جلد جدا نموده و سبب روشن شدن جلد و کاهش چملکی های ظریف روی میگردند. 

    ۵. پیچکاری های روشن کننده یا شفاف کننده جلد: 

    این پیچکاری ها دارای مواد انتی اکسیدانت قوی مانند گلوتاتیون، ویتامین سی و سایر انتی اکسیدانت ها و منرال ها بوده که‌ دارای تاثیرات مثبت روی سیستم معافیتی، جگر و جلد بوده و با کاهش تولید رنگ جلد سبب شفافیت تمامی بدن میگردند. 

    ۶. فوتوفشیال: 

    فوتوفشیال یک میتود خوب تداوی جلد برای شفاف سازی جلد و کاهش صدمات آفتابی جلد بوده که در شفاخانه جلدی آروین با استفاده از ماشین IPL تایید شده FDA صورت میگیرد. سبب پاکسازی لکه های پیری، مویرگهای صورت و کاهش چملکی های ظریف روی میگردد. 

    ۷. مزوتراپی: 

    درین روش مواد شفاف کننده جلد یا بصورت مستقیم در جلد تزریق گردیده و یا هم توسط ماشین مزوتراپی تطبیق میگردد. مواد روشن کننده که استفاده میکردند و گلوتاتیون، اربوتین، ویتامین سی، عصاره گیاهی و منرال ها و پپتید ها میباشند که  بر علاوه شفاف سازی جلد سبب جوانسازی آن و کاهش خطوط ظریف جلدی میگردند. 

    شفاخانه جلدی آروین افتخار دارد که از تمام روش های شفاف سازی و روشن سازی جلد بصورت مجزا یا ترکیبی استفاده نموده و سبب شده تا لکه های بسیار شدید که با سایر روش ها از بین نمیروند با کارایی بالا از بین بروند. 

    معلومات بیشتر 

    0766005356

    www.arvin.af

    ادرس ما چهار راهی دهبوری کابل

    مطالب دلچسب بیشتر