جستجوی این وبلاگ

کاشت مو


کدام اشخاص برای کاشت مو مساعد می باشند؟ کاشت مو برای خانمها و آقایان مساعد می باشد. ترجیح داده میشود تا کاشت مو برای اشخاصی که دارای بانک مو کافی در قسمت عقب سر بوده و سن شان از ۲۶ سالگی بیشتر باشد صورت گیرد.
رضایت مشتری ما از کاشت مو
پس  برای کاشت موفق مو شما نیاز به دو چیز دارد: ۱. مقدار کافی مو در ناحیه عقب سر که باید در نواحی مورد نیاز انتقال گردد .
۲ . قدرت اینکه موها در نواحی که کاشت می‌گردند رشد نمایند 
کاشت مو چگونه صورت میگیرد؟ 
 کاشت ما ۴ تا ۸ ساعت زمان می برد اگر شما نیاز به موهای بیشتری داشته باشد شاید شما  روز بعد هم برای کاشت مو باید مراجعه کنید.
 ‏کاشت  تحت تاثیر انستیزی موضعی یا پیچکاری بی حسی  در پوست سر صورت می‌گیرد. شما در جریان عمل کاشت مو بیدار می باشد . اما بعضی ها  ترجیح میدهند تا برای بیماران دواهای آرامبخش داده شود تا پروسیجر را به خوبی تحمل نمایند.
 ‏در طریقه FUE که در شفاخانه جلدی آروین صورت میگیرد موها از ناحیه پشت سر توسط پانچ  یا سوزن های مخصوص برداشته شده و بعداَ در ناحیه پیش روی سر کاشت می گردند . معمولا این نوع جراحی کاشت مو بدون درد بوده خونریزی آن  بسیار کم می‌باشد و نیاز به بیحسی عمومی نمی باشد.
 ‏چه زمان نیاز است تا نتایج نهایی کاشت مو دیده شود . اکثر کسانی که کاشت مو می کنند نتیجه نهایی آن را ۶ تا ۹ ماه بعد از عمل می بهینند . اما بعضی اشخاص باید تا یک سال صبر نمایند. 
 ‏بعد از عمل کاشت مو شاید دکتر معالج تان برای شما دواهای بدهد تا سبب رشد بهتر موها گردیده و موهایتان را تقویت نمایند .

نظرات

Unknown گفت…
قیمت کاشت مو چقدر است
سمیع الله گفت…
تشکر از معلومات تان خدمت تان می رسیم

مطالب دلچسب بیشتر