جستجوی این وبلاگ

نکات مفید در رنگ نمودن مو ها

زیاد ترین اقداماتی که جهت زیبا سازی موهای تان بکار میبرید میتواند به مو های تان آسیب وارد نموده و سبب شوند موهای شما خشک و شکنند گردند متخصصین جلدی جهت کاهش این آسیب نکات ذیل را به شما پیشنهاد مینمایند:
۱وقتی شما موهای تانرا رنگ میکنید کوشش کنید رنگهای تیره را انتخاب کنید رنگی را انتخاب کنید که به رنگ اصلی موی تان نزدیک باشد بصورت عموم رنگ نمودن مو ها به رنگ های تیره نسبت به رنگ نمودن به رنگهای روشن آسیب کمترین به موهای شما وارد مینماید چون جهت رنگ زدایی اول از مواد دیکلره که های هایدروجن پراکساید است استفاده می نمایند و پراکساید میتواند به موهای تان آسیب بیشتر وارد نماید.



نکات مفید در رنگ نمودن مو ها

رنگ مو
 
۲رنگ موی را که از فروشگاه خریداری نموده آید قبل از استفاده آزمایش کنید.
معمولا آزمایش باید در عقب گوش تان صورت گیرد در صورت  ایجاد سرخی، خارش و سوزش که نشاندهنده حساسیت در مقابل رنگ تان میباشد  رنگ را اسنفاده نکنید   با متخصص جلدی نزدیک تان مشوره کنید و   در صورت عدم ایجاد سرخی خارش و سوزش میتوانید با آن موهای تانرا رنگ کنید اما بخاطر داشته باشید طرزالعمل استفاده از هر رنگ مو فرق میکند و قبل از استفاده طرز العمل استفاده رنگ مو را به دقت بخوانید و مطابق طرزالعمل  موهای تانرا رنگ کنید.



رنگ مو را  قبل از استفاده آزمایش کنید


موهای تانرا از شعاع آفتاب محافظه کنید
شعاع آفتاب میتواند سبب ضعیفی خشکی،شکنندگی و بی حالتی و کدر شدن موهای تان گردد. این بیشتر در حالاتی صدق میکند که شما موهای تانرا رنگ کرده باشید و جهت جلوگیری ازین حالت از چادر ضخیم و یا کلاه استفاده کنید.


موهای تانرا از شعاع آفتاب محافظه کنید


۴. یک ساعت را تنظیم کنید
تا در زمان معینه شما موهای تانرا بشویید چون تماس بیشتر از دستور مصرف درج شده در رنگ مو میتواند به مو و جلد شما آسیب بیشتر وارد. مطابق به دستور العمل مصرف موی تانرا رنگ کنید، و موهای تانرا در صورت ایجاد سوزش و خارش بزودی بشویید و با متخصص جلدی مشوره کنید.


نکات مفید در رنگ نمودن مو ها


نماید در صورت خارش، سوزش سرخی و آبزدن  جلد سر و صورت بیشتر از رنگ مو استفاده نکنید چون در مقابل  رنگ موی تان حساسیت ایجاد گردیده و استعمال رنگ مو شاید سبب حساسیت  شدیدر در اثر استعمال بعدی آن گردد. چون اکثر حساسیت رنگ مو در مقابل PPD  رنگ مو ایجاد میگردد و اکثرا این ماده کیمیاوی در اکثریت رنگ های مو موجود میباشد حساسیت به یک رنگ سبب حساسیت به اکثریت مطلق رنگها میگردد از هیچ نوع رنگ مو که حاوی آمونیا و PPD  میباشد استفاده نکنید و با مشوره با متخصص جلدی رنگ های گیاهی که عاری از مواد فوق میباشند بکار برید.

مطالب دلچسب بیشتر