جستجوی این وبلاگ

فواید جلدی ویتامین E

 ویتامین E یک آنتی اکسیدانت قوی است که  فواید متعدد جلدی دارد. به عنوان یک ویتامین منحل در شحم، می‌تواند رادیکال‌های آزادی را که در ایجاد پیری زودرس جلد نقش دارند، خنثی کند و با کاهش خطوط ظریف و چین و چروک‌های جلد جلو پیری جلد را بگیرد. به علاوه، ویتامین E دارای تأثیرات ضد التهابی است که می‌تواند سرخی و التهابات روی جلد را کاهش دهد و به ویژه برای افرادی که جلد حساس یا جوانی دانه دارند، گزینه‌ی عالی‌ای است، همچنان این ویتامین یک مرطوب کننده خوب جلد بوده و از خشکی و پوستک شدن جلد جلوگیری میکند. 

منابع غذایی ویتامین E شامل بادام، چهار مغز ، برنج قهوه‌ای، برگ سبزیجات، روغن زیتون، روغن آفتاب پرست و ماهی هستند. 



در کل، ویتامین E یک ماده مغذی ضروری برای حفظ جلد سالم است. ویژگی‌های آنتی اکسیدانتی، مرطوب کنندگی و ضد التهابی آن می‌تواند در محافظت در برابر پیری زودرس، کاهش التهابات و بهبود بافت جلد مفید باشد. در کلینیک ما، ما توصیه می‌کنیم ویتامین E را در روتین مراقبت از جلد خود برای بهترین سلامتی جلد و جوانی آن در نظر بگیرید.

برای اینکه از فواید ویتامین E مستفید شوید از غذاهای که منابع غنی ویتامین هستند استفاده کنید. همچنان بصورت موضعی از کریمهای که حاوی ویتامین هستند استفاده کنید و یا هم با کریم مرطوب کننده خود روغن موجود در کپسول ویتامین E را مخلوط نموده استفاده کنید. 

مطالب دلچسب بیشتر