جستجوی این وبلاگ

هزینه عملیات زیبایی چشم در افغانستان

 جراحی پلک ها یکی از عملیاتهای پرطرفدار زیبایی می‌باشد که در دنیا سالانه میلیون‌ها نفر این عمل را انجام میدهند. 

چرا عملیات جراحی زیبایی چشم را باید انجام داد؟  

با گذشت عمر و تغییرات در وزن شخص و رشته های کولاژن و الاستین و تجمع شحم در پلک زیبایی چشم ها از بین میرود و سبب میشود چملکی ها در پلک پایین یا زیر چشم و پلک بالا یا پشت چشم بوجود آید همچنان تجمع شحم درین نواحی سبب میگردد پندیدکی و تورم در زیر چشم و پشت چشم بوجود آید که این موارد سبب میشود زیبایی چشم ها از بین برود از جانب دیگر وقتی ما به شخصی نگاه می‌کنیم اولین چیزی که متوجه آن میشویم چشمان طرف مقابل است. و زیبایی چشم ها در زیبایی یک شخص بسیار اهمیت دارد ازین رو کسانی که مشکلات زیبایی چشم دارد این عملیات را انتخاب میکنند. 

کدام مشکلات زیبایی چشم یا پلک ها با عملیات جراحی زیبایی قابل اصلاح می‌باشد. 

 تقریبا همه مشکلات زیبایی چشم مانند؛ چملکی پلکها، افتادگی پلکها، تورم یا پندیدکی پلکها ( پف زیر چشم)، و پرده اضافی کنار چشم توسط عملیه جراحی قابل اصلاح می‌باشد. 

آیا این عملیات ها عوارضی دارد؟ 

 هیچ‌ عملیه جراحی بدون اختلاط و عوارض نمیباشد اما تجربه متخصص جراحی زیبایی و مراقبت های بعد از عمل در کاهش و یا عدم موجودیت این عوارض بسیار رول دارد. اگر جراحی توسط یک‌ متخصص جراحی زیبایی و در‌یک‌ مرکز مجهز و شفاخانه زیبایی صورت گیرد این عوارض به هیچ می‌رسد. نظر به تجربه من و نسبت به عملیاتهایی که انجام یافته میزان این اختلاط یک اختلاط در هزار عملیات  می‌باشد که بیشتر مربوط میشود به عدام مراقبت های لازم ناحیه عملیات شده توسط مریض. این عوارض میتواند به شکل خط درشت عملیاتی ، عدم تقارن چشم ها و عدم نتیجه مطلوب باشد. 

آیا اختلاطات بعد از عملیات قابل تداوی می‌باشد؟ 

یقیناـ قابل تداوی می‌باشد. 


ایا مریضان نیاز دارند برای تداوی عملیه جراحی زیبایی چشم به خارج سفر نمایند؟ 

داکتر سادات: الحمدلله فعلا در کابل و دو سه ولایت دیگر افغانستان عملیه جراحی زیبایی چشم به بسیار وجه احسن صورت میگردد و نیاز نیست کسی برای تداوی جراحی هیچ مشکل و عمریه های جراحی زیبایی چشم خارج از کشور سفر نمایند. و حتی بسیاری از اشخاصی که از غرب به افغانستان می آیند نسبت هزینه پایین این عملیات در افغانستان در شفاخانه جلدی آروین این عملیه را انجام میدهند.

پس هزینه عملیات جراحی زیبایی چشم در کابل چند است؟ 

معمولا عملیات های جراحی زیبایی چشم در حدود ۱۵ تا ۲۵ هزار افغانی هزینه برمیدارد که در صورت لزوم دید برای اشخاص مستحق تخفیف داده میشود. 


مطالب دلچسب بیشتر