جستجوی این وبلاگ

نکات مهم در استفاده از ضد آفتاب

 ضد آفتاب بی خطر است و می تواند از جلد شما در برابر سرطان جلدی و پیری زودرس محافظت کند.  با این حال ، تا زمانی که به درستی استفاده نشوند ، چندان موثر نیستند.  هنگام استفاده از ضد آفتاب این نکات را از متخصصان جلدی دنبال کنید:





 ◀️ضد آفتابی را انتخاب کنید که دارای spf 30 یا بالاتر باشد ، در برابر آب مقاوم باشد و پوشش وسیعی را ایجاد کند ، به این معنی که از شما در برابر اشعه uva و uvb محافظت می کند.  هنگام انتخاب ضد آفتاب این نکات مفید را دنبال کنید.


◀️ قبل از بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.  تقریباً 15 دقیقه طول می کشد تا جلد شما ضد آفتاب را جذب کرده و از شما محافظت کند.  اگر منتظر بمانید تا زیر نور آفتاب قرار بگیرید و ضد آفتاب بزنید ، جلد شما محافظت نمی شود و می تواند بسوزد.


◀️ به اندازه کافی ضد آفتاب بزنید. به اندازه دو  بند انگشت کریمی که از دهنه تیوب خارج میگردد برای محافظت جلد صورت شما کافی است مقادیر کمتر نمی تواند جلد شما را از شعاع آفتاب محافظت کند.  


 ◀️کرم ضد آفتاب را روی تمام قسمت های جلد که توسط لباس پوشیده نمیشود بزنید.  گردن ،روی ،گوش ها را به خاطر بسپارید.  بلااستفاده ضد آفتاب به نواحی که دسترسی سخت است مانند پشت خود ، از کسی بخواهید که به شما کمک کند یا از ضد آفتاب اسپری استفاده کند.  اگر موهای کم پشت دارید روی جلد سر خود ضد آفتاب بزنید یا کلاه لبه پهن بپوشید.  برای محافظت از لب های خود ، یک مرهم لب با spf حداقل 15 استفاده کنید.

◀️ برای اینکه در خارج از منزل محافظت کنید ، هر دو ساعت یکبار ، یا بلافاصله پس از شنا یا تعریق ، ضد آفتاب را دوباره بزنید.  ◀️افرادی که دچار آفتاب سوختگی می شوند معمولاً از ضد آفتاب کافی استفاده نمی کنند ، پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب دوباره آن را استفاده نمی کنند و یا از محصول تاریخ تیر شده استفاده می کنند.  جلد شما هر بار که بیرون می روید حتی در روزهای ابری و زمستان در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید قرار دارد و میتواند به جلد شما آسیب وارد نماید. 


 بنابراین چه در تعطیلات به سر می برید و چه در محله خود پیاده روی سریع در پاییز انجام می دهید ، به یاد داشته باشید که از ضد آفتاب استفاده کنید.


 برای کسب نکات بیشتر از وبسایت ما دیدن کنید! 

 ‏www.arvin.af

مطالب دلچسب بیشتر