جستجوی این وبلاگ

Cryolipolysis کرایولیپولیز در تداوی چاقی موضعی

یکی از مشکلات عمده و روز افزون انسانها درین عصر افزایش وزن است. افزایش وزن مشکلات مختلفی را چون: نقص زیبایی و مشکلات صحی میتواند ایجاد کنند.



 میتود های مختلفی به منظور  کاهش چاقی بمیان آمده مانند؛ عملیات های جراحی معده،  لیپوسکشن، داخل نمودن بالن در معده ، ورزش رژیم غذایی... که همه آنها مشکلات عملی و عوارض خود را دارا میباشند.



اما تکنالوژی جدیدی که بدون عملیات و شق کردن و غیر تهاجمی است و اخیرا در طبابت زیبایی کاربرد بسزایی دارد استفاده از کرایولیپولیز است. 
این طریقه به اساس خواص حجرات چربی اسجاد شده است ، حجرات چربی معمولا در مقابل سردی بسیار حساس بوده و سردی سبب تخریب این حجرات گردیده در حالیکه سایر حجرات جلد، و تحت الجلد و عضله مقاومت بیشتری را دارا اند و به آنها آسیب نمیرسد.  
در کرایولیپولیز از ماشین های استفاده میگردد که چربی جلد را بطرف خود کشیده و با سرد ساختن آنرا منجمد نموده و سبب تخریب آنها میگردد. چربی حاصل شده از تخریب حجرات به مرور زمان توسط سیستم لمفاوی تخلیه گردیده و توسط کبد از بین میرود. 
چند بار تداوی با کرایولیپولیز لازم است؟ 
معمولا تداوی با کرایولیپولیز یکبار و گاهی هم چندین بار صورت میگیرد و کاهش چربی یک تا شش ماه بعد از تداوی ادامه میابد. 
کرایولیپولیز چه عوارضی را دارا میباشد؟ 
کرایولیپولیز یک طریقه تداوی بسیار مصئون میباشد و معمولا عوارض جانبی شدیدی را دارا نیست. درد و سوزش در شروع تداوی که معمولآ با ادامه تداوی از بین میرود، سرخی و تورم ناحیه بعد از تداوی از جمله عوارض جانبی تا خواسته انونیباشند و طی چند ساعت تا چند روز محدود از بین میروند.  
شفاخانه جلدی زیبایی آروین افتخار دارد برای اولین بار با ماشین تایید شده سازمان غذا و داروی آمریکا این تداوی را عرضه مینماید. 
آروین حرفه یی ترین مرکز مراقبت جلد.

مطالب دلچسب بیشتر